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portada International Relations Theory (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
336
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.9 x 17.0 x 2.0 cm
Peso
0.58 kg.
ISBN13
9781473966581
N° edición
0003

International Relations Theory (en Inglés)

Oliver Daddow (Autor) · Sage Publications Ltd · Tapa Blanda

International Relations Theory (en Inglés) - Daddow, Oliver

Libro Físico

$ 43.600

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "International Relations Theory (en Inglés)"

With chapters on all the major theories of international relations, accompanied by contemporary examples from popular culture, film and literature, this Third Edition is the ideal introduction to the key perspectives in the field. New to This Edition: 30% new content, with all chapters revised and updated Useful learning features including further reading, "questions to ponder," "common pitfalls," and "taking it further" boxes, to help you extend your thinking beyond the classroom Invaluable chapters on getting the best out of your knowledge of International Relations Theory in essays and exams, including real life examples of best practice

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El libro está escrito en Inglés.
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