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portada Introductory Statistics (hardcover, full color) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
910
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 4.8 cm
Peso
2.36 kg.
ISBN13
9781998109357

Introductory Statistics (hardcover, full color) (en Inglés)

Barbara Illowsky (Autor) · Susan Dean (Autor) · Not Avail · Tapa Dura

Introductory Statistics (hardcover, full color) (en Inglés) - Illowsky, Barbara ; Dean, Susan

Libro Físico

$ 109.890

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Introductory Statistics (hardcover, full color) (en Inglés)"

Color print.Introductory Statistics follows the scope and sequence requirements of a one-semester introduction to statistics course and is geared toward students majoring in fields other than math or engineering. The text assumes some knowledge of intermediate algebra and focuses on statistics application over theory. Introductory Statistics includes innovative practical applications that make the text relevant and accessible, as well as collaborative exercises, technology integration problems, and statistics labs.

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El libro está escrito en Inglés.
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