Un libro para cada mamá hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Literacy, Leading and Learning: Beyond Pedagogies of Poverty (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2017
Idioma
Inglés
N° páginas
228
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138893436

Literacy, Leading and Learning: Beyond Pedagogies of Poverty (en Inglés)

Debra Hayes (Autor) · Robert Hattam (Autor) · Barbara Comber (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Literacy, Leading and Learning: Beyond Pedagogies of Poverty (en Inglés) - Hayes, Debra ; Hattam, Robert ; Comber, Barbara

Libro Físico

$ 180.780

$ 301.300

Ahorras: $ 120.520

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 28 de Mayo y el Viernes 07 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Literacy, Leading and Learning: Beyond Pedagogies of Poverty (en Inglés)"

How might educational leaders and teachers improve literacy achievement in schools serving communities experiencing high levels of poverty? This question is the focus of this book. Drawing on long-term case studies of four primary schools located in these communities, this book describes the difference between what is commonly practiced and those practices that have a greater chance of supporting young people's literacy learning. In this multi-layered analysis of the effects of policy on practice, the authors: discuss global concerns with literacy policy and testing in view of the growing gaps between rich and poor; examine the effects of the intensification of inequality and entrenched poverty, and the implications for schools; illustrate how deficit discourses pertaining to communities living in poverty are contested in schools; and describe the complexities of sustaining pedagogical and curriculum change to address the problem of unequal educational outcomes in literacy.This book grapples with some of the most debated questions regarding educational disadvantage, school change, leadership and literacy pedagogy that face educational researchers, policy-makers and practitioners internationally. As well as providing a critique of the risks of current policy rationales, it conveys some hopeful accounts of practice that provide leads for further development.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes