Mes de la Madre hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Managing the Reality of Virtual Organizations (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
263
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.8 cm
Peso
0.58 kg.
ISBN13
9788132227359

Managing the Reality of Virtual Organizations (en Inglés)

Sandhya Shekhar (Autor) · Springer · Tapa Dura

Managing the Reality of Virtual Organizations (en Inglés) - Shekhar, Sandhya

Libro Nuevo

$ 89.420

$ 149.030

Ahorras: $ 59.610

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 07 de Junio y el Miércoles 19 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Managing the Reality of Virtual Organizations (en Inglés)"

This book comes at a time when virtual organizations (VO), are proliferating exponentially due to the twin catalysts of globalization and technological enablement. It provides conceptual frameworks and simple tools for identifying and addressing the complexities of managing geographically dispersed, virtually linked organizations, which may have grown organically or inorganically into a potpourri of multiple cultures, capabilities and practices. These can help to scientifically assess the impact of virtualization, balance the physical with the virtual and manage risks using early indicators. The book provides mechanisms to recognize, localize, measure and address vulnerabilities. Ensuring knowledge transfer effectiveness (KTE) is vital in VOs. A diagnostic tool has been evolved to measure KTE, isolate problems and weak links and plan effective interventions. A set of critical factors to increase the probability of success of globalization strategies have been identified. This book interleaves theory with practice and provides insights drawn from conversations with business leaders, exploratory surveys, and in-depth research using a large sample. The solid methodological underpinnings serve as a useful template for researchers, while the models can be contextualized to suit any organization. Foreword by Mr. Ajit Balakrishnan, Chairman and CEO, Rediff.com; Chairman, Board of Governors, Indian Institute of Management Calcutta.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes