Celebramos la semana del libro hasta 80%  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Never not Working: Why the Always-On Culture is bad for Business--And how to fix it (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
224
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781647825096

Never not Working: Why the Always-On Culture is bad for Business--And how to fix it (en Inglés)

Malissa Clark (Autor) · Harvard Business Review Press · Tapa Dura

Never not Working: Why the Always-On Culture is bad for Business--And how to fix it (en Inglés) - Malissa Clark

Libro Nuevo

$ 33.960

$ 67.910

Ahorras: $ 33.950

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 54 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 07 de Mayo y el Viernes 10 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Never not Working: Why the Always-On Culture is bad for Business--And how to fix it (en Inglés)"

The always-on, hustle culture creates an unhealthy, counterproductive relationship with work.Many workers believe that to compete with other top talent, they must embrace a culture that rewards long hours and a constant connection to work. Businesses and society endorse busyness, overwork, and extreme commitment as the most valued traits in workers. Sometimes that endorsement is explicit, as when Elon Musk told X/Twitter employees to work "long hours at high intensity" or get fired. More often it's an implicit contract, a buildup of organizational and cultural norms and the adoption of new technologies that make it easy to tether people to work.Either way, this workaholic behavior is unhealthy and counterproductive for workers and for organizations. It's time to fight back. Malissa Clark--a preeminent researcher on the culture of overwork--shows you how in Never Not Working. Clark examines overwork and burnout, not just from the individual's perspective but from an organizational perspective too. She delivers a comprehensive, nuanced definition of workaholism, busting myths along the way--working long hours, it turns out, doesn't automatically make you a workaholic. She also helps you assess whether you're falling prey to the phenomenon and whether you're creating workaholics in your organization.Clark shows you how to escape the trap of putting work at the center of everything and thus losing your well-being--or your company's performance--in the process. Deeply researched and written for everyone from leaders to individual contributors, Never Not Working is the essential guide to identifying workaholism in yourself and others and starting on the road to recovery.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes