Venta Flash hasta 80% dcto y envío a luka en libros seleccionados.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Online Social Networking Sites Impact (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
144
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.8 cm
Peso
0.20 kg.
ISBN13
9785642483329

Online Social Networking Sites Impact (en Inglés)

Abdul Aziz (Autor) · Meem Publishers · Tapa Blanda

Online Social Networking Sites Impact (en Inglés) - Aziz, Abdul

Libro Físico

$ 34.280

$ 57.130

Ahorras: $ 22.850

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 99 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 30 de Mayo y el Martes 11 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Online Social Networking Sites Impact (en Inglés)"

Online Social Networking Sites delves into the realm of online social networking platforms, seeking to examine their various aspects, impact, and user behavior. Online social networking sites have become a prominent part of modern society, reshaping how individuals connect, communicate, and share information with others.This research aims to explore the usage patterns, motivations, and preferences of users on various online social networking sites. By analyzing user behavior and interactions, the study seeks to understand how these platforms influence social relationships, communication styles, and information dissemination.Through surveys, data analysis, and possibly interviews, the study endeavors to provide valuable insights into the role of online social networking sites in shaping individual behaviors, attitudes, and perceptions. It may also investigate the effects of social media usage on mental health, privacy concerns, and the impact of social networks on social and professional networking.Furthermore, the research might delve into the implications of social networking platforms for businesses, marketing strategies, and user engagement. It could assess how companies and brands utilize these platforms to connect with their target audiences and build brand loyalty.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes