Mes de la Madre hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Optimizing Digital Solutions for Hyper-Personalization in Tourism and Hospitality (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
404
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 2.4 cm
Peso
1.22 kg.
ISBN13
9781799883067

Optimizing Digital Solutions for Hyper-Personalization in Tourism and Hospitality (en Inglés)

Gustavo, Nuno ; Pronto, João ; Carvalho, Luísa (Autor) · Business Science Reference · Tapa Dura

Optimizing Digital Solutions for Hyper-Personalization in Tourism and Hospitality (en Inglés) - Gustavo, Nuno ; Pronto, João ; Carvalho, Luísa

Libro Físico

$ 360.640

$ 500.890

Ahorras: $ 140.250

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 84 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 11 de Junio y el Viernes 21 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Optimizing Digital Solutions for Hyper-Personalization in Tourism and Hospitality (en Inglés)"

As hyper-personalization has yet to be perfected, developing hyper-personalized strategies presents a critical challenge; due to this, optimizing hyper-personalization and designing new processes and business models takes center stage in tourism and hospitality to reach new levels of customer service and experience through the introduction and development of new solutions supported in the internet of things, software interfaces, artificial intelligence solutions, back-end and front-end management tools, and other emergent business intelligence strategies. Optimizing Digital Solutions for Hyper-Personalization in Tourism and Hospitality serves as an essential reference source that emphasizes the importance of hyper-personalization models, processes, strategies, and issues within tourism and hospitality fields with a particular focus on digital IT solutions. More than a simple starting point for a critical reflection on the state of the art of this sector, this book aims to contribute in an objective way to leveraging digital solutions to optimize the concept of hyper-personalization in the tourist experience. The content of this book covers research topics that include digital tourism and hospitality, consumer behavior, customer journey, and smart technologies and is ideal for professionals, executives, hotel managers, event coordinators, restaurateurs, travel agents, tour directors, policymakers, government officials, industry professionals, researchers, students, and academicians in the fields of tourism and hospitality management, marketing, and communications.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes