Un libro para cada mamá hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Pedagogies for Autonomy in Language Teacher Education: Perspectives on Professional Learning, Identity, and Agency (Routledge Research in Language Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
240
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781032532035
N° edición
1

Pedagogies for Autonomy in Language Teacher Education: Perspectives on Professional Learning, Identity, and Agency (Routledge Research in Language Education) (en Inglés)

Jiménez Raya Manuel,Manzano Vázquez Borja,Vieira Flávia (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Pedagogies for Autonomy in Language Teacher Education: Perspectives on Professional Learning, Identity, and Agency (Routledge Research in Language Education) (en Inglés) - Jiménez Raya Manuel,Manzano Vázquez Borja,Vieira Flávia

Libro Nuevo

$ 181.660

$ 302.760

Ahorras: $ 121.100

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 27 de Mayo y el Lunes 03 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Pedagogies for Autonomy in Language Teacher Education: Perspectives on Professional Learning, Identity, and Agency (Routledge Research in Language Education) (en Inglés)"

This book aims to challenge established teaching cultures to promote teacher autonomy and autonomy-oriented pedagogies in language teacher education.Offering a set of inspiring case studies that illustrate language teacher education for autonomy as a space of multiple possibilities, the book fuses theory and practice and gives a holistic view of the changing landscape of language teacher education, accounting for the transformative power of educational practices that help teachers think and act in informed, context-specific, and learner-centred ways. It also demonstrates the importance of autonomy in language teacher education contexts specifically to foster teachers' professional learning, identity and agency, as well as in assessing and reshaping teacher education programmes.This book will be particularly useful to researchers, scholars, and postgraduate students in the fields of teachers and teacher education, modern foreign languages, and teaching and learning language research more broadly. Curriculum designers and language teacher education programme directors may also find the volume of use.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes