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portada Performance Excellence in Marketing, Sales and Pricing: Leveraging Change, Lean and Innovation Management (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
271
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.8 cm
Peso
0.60 kg.
ISBN13
9783031100963

Performance Excellence in Marketing, Sales and Pricing: Leveraging Change, Lean and Innovation Management (en Inglés)

Marc Helmold (Autor) · Springer · Tapa Dura

Performance Excellence in Marketing, Sales and Pricing: Leveraging Change, Lean and Innovation Management (en Inglés) - Helmold, Marc

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Performance Excellence in Marketing, Sales and Pricing: Leveraging Change, Lean and Innovation Management (en Inglés)"

Chapter 1: Marketing, Sales and Pricing: Introduction.- Chapter 2: Marketing Management as Part of the Corporate Strategy.- Chapter 3: Marketing Concepts.- Chapter 4: B2B and B2C Marketing.- Chapter 5: Sales Management.- Chapter 6: Economic Pricing, 3C-Pricing and Cost-Estimation Concepts.- Chapter 7: Value-based and Cost based Pricing Concepts.- Chapter 8: Service Marketing and Service Sales Management.- Chapter 9: Marketing-Mix.- Chapter 10: Market Segmentation, Targeting, Differentiation and Positioning.- Chapter 11: Direct and Indirect Marketing, Sales Promotion, and Public Relations.- Chapter 12: Selling Concepts.- Chapter 13: Pricing Strategies and Discount Policy.- Chapter 14: Sales Channels and Sales Partners.- Chapter 15: Innovation Management and New Product Launches.- Chapter 16: International Marketing and Sales.- Chapter 17: Market Research.- Chapter 18: Supply Chain Management and Distribution Channels.- Chapter 19: Promotion and Advertising Strategies.- Chapter 20: Lean Management and Pull as Part of the Marketing Strategy.- Chapter 21: Change Management for Marketing and Sales Activities.- Chapter 22: Artificial Intelligence (AI) and Cyber Tools in Marketing and Sales.- Chapter 23: Sales Management Negotiations.- Chapter 24: Outlook 2030 for Marketing and Sales.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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