Regala un libro a papá con hasta 80% dcto.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Policy, Professionalization, Privatization, and Performance Assessment: Affordances and Constraints for Teacher Education Programs (Springerbriefs in Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2016
Idioma
Inglés
N° páginas
156
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9783319291444
N° edición
1

Policy, Professionalization, Privatization, and Performance Assessment: Affordances and Constraints for Teacher Education Programs (Springerbriefs in Education) (en Inglés)

Theresa J. Gurl; Limarys Caraballo; Leslee Grey (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Policy, Professionalization, Privatization, and Performance Assessment: Affordances and Constraints for Teacher Education Programs (Springerbriefs in Education) (en Inglés) - Theresa J. Gurl; Limarys Caraballo; Leslee Grey

Libro Nuevo

$ 94.830

$ 131.710

Ahorras: $ 36.880

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 63 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 25 de Junio y el Viernes 05 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Policy, Professionalization, Privatization, and Performance Assessment: Affordances and Constraints for Teacher Education Programs (Springerbriefs in Education) (en Inglés)"

This volume reviews the background of mandated teacher performance assessment with an emphasis on policy, privatization, and professionalization. The authors discuss the potential impact of mandated teacher performance assessments on teacher education in the content areas of mathematics, English, and social studies. The perspectives and empirical research examined in this conceptual analysis illustrate the various ways in which the Stanford Center for Assessment, Learning, and Equity (SCALE) Teacher Performance Assessment (edTPA) promises to restructure teacher education in the United States. The authors consider both the affordances and the constraints that teacher performance assessments offer for teacher preparation programs, and conclude by discussing the implications of the intersections among policy, privatization, professionalization, and performance assessments of teachers, as well as the relationship between performance assessments and teacher education. The impact of the edTPA on the development of signature pedagogies in teacher education is also discussed.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes