Compartir
power, influence, and persuasion,sell your ideas and make things happen (en Inglés)
Review, Harvard Business (Autor)
·
Harvard Business Review Press
· Tapa Blanda
power, influence, and persuasion,sell your ideas and make things happen (en Inglés) - Review, Harvard Business
$ 32.240
$ 44.780
Ahorras: $ 12.540
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Viernes 24 de Mayo y el
Miércoles 05 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "power, influence, and persuasion,sell your ideas and make things happen (en Inglés)"
To be effective, managers have to be skilled at acquiring power and using that power to persuade others to get things done. This guide offers must-know methods for commanding attention, changing minds, and influencing decision makers up and down the organizational ladder. The Harvard Business Essentials series provides comprehensive advice, personal coaching, background information, and guidance on the most relevant topics in business. Whether you are a new manager seeking to expand your skills or a seasoned professional looking to broaden your knowledge base, these solution-oriented books put reliable answers at your fingertips.