Compartir
Principles of Marketing, Global Edition (en Inglés)
Philip Kotler; Gary Armstrong (Autor)
·
· Tapa Blanda
Principles of Marketing, Global Edition (en Inglés) - Philip Kotler; Gary Armstrong
$ 131.080
$ 201.660
Ahorras: $ 70.580
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: España
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 27 de Mayo y el
Lunes 03 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Principles of Marketing, Global Edition (en Inglés)"
For principles of marketing courses that require a comprehensive text. Learn how to create value through customer connections and engagement In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it's more vital than ever for marketers to develop meaningful connections with their customers. Principles of Marketing helps students master today's key marketing challenge: to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands an integral part of their daily lives. To help students understand how to create value and build customer relationships, Kotler and Armstrong present fundamental marketing information within an innovative customer-value framework. Thoroughly revised to reflect the major trends impacting contemporary marketing, the 18th Edition is packed with stories illustrating how companies use new digital technologies to maximise customer engagement and shape brand conversations, experiences, and communities.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.