Mes de la Madre hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Promoting Social Inclusion: Co-Creating Environments That Foster Equity and Belonging (International Perspectives on Inclusive Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
245
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781787695245

Promoting Social Inclusion: Co-Creating Environments That Foster Equity and Belonging (International Perspectives on Inclusive Education) (en Inglés)

Kate Scorgie (Autor) · Emerald Group Pub Ltd · Tapa Dura

Promoting Social Inclusion: Co-Creating Environments That Foster Equity and Belonging (International Perspectives on Inclusive Education) (en Inglés) - Kate Scorgie

Libro Nuevo

$ 126.640

$ 211.060

Ahorras: $ 84.420

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 10 de Junio y el Martes 18 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Promoting Social Inclusion: Co-Creating Environments That Foster Equity and Belonging (International Perspectives on Inclusive Education) (en Inglés)"

This volume in the International Perspectives on Inclusive Education Series explores innovative perspectives and practices regarding social inclusion of potentially marginalized individuals from multiple perspectives.<div>This book blends theoretical and evidence-based research about social inclusion and belonging, while simultaneously giving voice to families and individuals who have sought to obtain an inclusive education when experiencing a disability. Section 1, Social Inclusion: Affirming value, rights and choice, explores social inclusion from various frameworks including psychology, philosophy, human rights, social justice, hope and equity. The second section, Social Inclusion and Schools: Programs, perspectives, and practices, reviews a number of evidence-based curricula and interventions to promote social inclusion within educational contexts. Section 3, Securing presence: Dignity, agency and voice, highlights the importance of attending to and learning directly from children with disabilities. Finally, Section 4, Transition to higher education and employment, describes the continuing importance of social inclusion in transition to young adulthood and the workplace. Each chapter offers strategies, guidelines and examples of how professionals, family members and individuals can collaborate to make affirming and co-creating communities that foster equity and belonging for all.</div>

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes