Compartir
Psychology for Language Teachers: A Social Constructivist Approach (Cambridge Language Teaching Library) (en Inglés)
Marion Williams (Autor)
·
Cambridge University Press
· Tapa Blanda
Psychology for Language Teachers: A Social Constructivist Approach (Cambridge Language Teaching Library) (en Inglés) - Marion Williams
$ 41.600
$ 69.340
Ahorras: $ 27.740
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 13 de Mayo y el
Jueves 16 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Psychology for Language Teachers: A Social Constructivist Approach (Cambridge Language Teaching Library) (en Inglés)"
Psychology for Language Teachers examines the field of educational psychology and considers various ways in which a deeper understanding of this discipline can help language teachers. The first part presents an overview of educational psychology, and discusses how different approaches to psychology have influenced language teaching methodology. Following this, four themes are identified: the learner, the teacher, the task and the learning context. Recent psychological developments in each of these domains are discussed and implications are drawn for language teaching. Areas considered include approaches to learning, motivation, the role of the individual, attribution, mediation, the teaching of thinking, the cognitive demands of tasks and the learning environment. Psychology for Language Teachers does not assume previous knowledge of psychology.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.