Un libro para cada mamá hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Psychology of Education: A Pedagogical Approach (Routledge Library Editions: Psychology of Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
514
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781138633681
N° edición
1

Psychology of Education: A Pedagogical Approach (Routledge Library Editions: Psychology of Education) (en Inglés)

Edgar Stones (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Psychology of Education: A Pedagogical Approach (Routledge Library Editions: Psychology of Education) (en Inglés) - Edgar Stones

Libro Nuevo

$ 63.290

$ 105.480

Ahorras: $ 42.190

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 30 de Mayo y el Jueves 13 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Psychology of Education: A Pedagogical Approach (Routledge Library Editions: Psychology of Education) (en Inglés)"

Originally published in 1979, this title is based upon Professor Stones’ extensive work with practising and student teachers. His overriding concern is with the contribution of psychology to pedagogy to help practitioners improve their practice and theorists test their theories. He develops the thesis that teaching involves the teacher in psychological experimentation. Thus one of the most important laboratories for testing the application of learning theories is the classroom. The adoption of this view offers the potential for transforming teaching and our understanding of human learning. Unlike the majority of books in the field of educational psychology at the time it is not a synoptic anthology of the writings of the current gurus in the field or its close neighbours. Instead, guides are given to teachers/experimenters to plan, try out and evaluate their teaching/experimenting. The central theme adopted at the outset and held throughout the book is the improvement of teaching through the explicit, informed use of psychopedagogical principles.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes