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portada Qualitative Research 2 (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
1720
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 0.6 cm
Peso
3.13 kg.
ISBN
1412911648
ISBN13
9781412911641

Qualitative Research 2 (en Inglés)

Bryman, Alan (Autor) · Sage Publications Ltd · Tapa Dura

Qualitative Research 2 (en Inglés) - Bryman, Alan

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Qualitative Research 2 (en Inglés)"

Reflecting the growth of interest among qualitative researchers in the nature of their craft, this collection extends the value of the critically acclaimed First Edition of Qualitative Research, edited by Alan Bryman and Robert G. Burgess by emphasizing key issues that demand the attention of qualitative researchers. It explores with topics that have come increasingly to the fore in the years since the publication Qualitative Research in 1999. Thus, topics such as visual research, biographical method, narrative analysis, computer-assisted qualitative data analysis, and reflexivity that have become more prominent over the last five years are given the greater attention they increasingly warrant.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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