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portada Radical Candor: Be a Kick-Ass Boss Without Losing Your Humanity (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
336
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
24.1 x 16.3 x 2.8 cm
Peso
0.54 kg.
ISBN13
9781250235374

Radical Candor: Be a Kick-Ass Boss Without Losing Your Humanity (en Inglés)

Kim Scott (Autor) · St. Martin's Press · Tapa Dura

Radical Candor: Be a Kick-Ass Boss Without Losing Your Humanity (en Inglés) - Kim Scott

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Reseña del libro "Radical Candor: Be a Kick-Ass Boss Without Losing Your Humanity (en Inglés)"

* New York Times and Wall Street Journal bestseller multiple years running* Translated into 20 languages, with more than half a million copies sold worldwide* A Hudson and Indigo Best Book of the Year* Recommended by Shona Brown, Rachel Hollis, Jeff Kinney, Daniel Pink, Sheryl Sandberg, and Gretchen RubinRadical Candor has been embraced around the world by leaders of every stripe at companies of all sizes. Now a cultural touchstone, the concept has come to be applied to a wide range of human relationships.The idea is simple: You don't have to choose between being a pushover and a jerk. Using Radical Candor--avoiding the perils of Obnoxious Aggression, Manipulative Insincerity, and Ruinous Empathy--you can be kind and clear at the same time. Kim Scott was a highly successful leader at Google before decamping to Apple, where she developed and taught a management class. Since the original publication of Radical Candor in 2017, Scott has earned international fame with her vital approach to effective leadership and co-founded the Radical Candor executive education company, which helps companies put the book's philosophy into practice. Radical Candor is about caring personally and challenging directly, about soliciting criticism to improve your leadership and also providing guidance that helps others grow. It focuses on praise but doesn't shy away from criticism--to help you love your work and the people you work with. Radically Candid relationships with team members enable bosses to fulfill their three core responsibilities: 1. Create a culture of Compassionate Candor2. Build a cohesive team3. Achieve results collaboratively Required reading for the most successful organizations, Radical Candor has raised the bar for management practices worldwide.
Kim Scott
  (Autor)
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Kim fue formadora de directores ejecutivos en Dropbox, Qualtrics, Twitter y otras empresas de tecnología. Fue miembro del cuerpo docente de la Universidad de Apple y, antes de eso, dirigió equipos de AdSense, YouTube y DoubleClick en Google. En sus inicios, Kim dirigió una clínica pediátrica en Kosovo y abrió una fábrica de corte de diamantes en Moscú. Vive con su familia en Silicon Valley.
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Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
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El libro está escrito en Inglés.
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La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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