Mes de la Madre hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Real Impact Marketing. Create a 1-Page Marketing Plan with Better Customer Insights (3rd edition) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
274
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
25.4 x 17.8 x 1.5 cm
Peso
0.48 kg.
ISBN13
9783907311035
Categorías

Real Impact Marketing. Create a 1-Page Marketing Plan with Better Customer Insights (3rd edition) (en Inglés)

Stefan Michel (Autor) · Lisa S. Duke (Autor) · Business School Press · Tapa Blanda

Real Impact Marketing. Create a 1-Page Marketing Plan with Better Customer Insights (3rd edition) (en Inglés) - Duke, Lisa S. ; Michel, Stefan

Libro Físico

$ 59.860

$ 83.140

Ahorras: $ 23.280

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 13 de Junio y el Martes 25 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Real Impact Marketing. Create a 1-Page Marketing Plan with Better Customer Insights (3rd edition) (en Inglés)"

[Important note: the printed version of the book might be only available in your local Amazon store. For example, www.amazon.de instead of www.amazon.com].Failing to understand your customers can waste marketing resources and create a useless strategy, leaving your company with lackluster results. And social media content and digital initiatives aren't enough to create influence or growth. When done right, marketing has the ability to make a real impact. But it needs the fuel from customer insights, value communication, and strategies powered by consumer behavior. Without them, you'll build your marketing efforts on shaky ground. Improve your marketing function with professors Stefan Michel and Lisa Duke's business-focused and practical approach, value-based tools, and their unique one-page visual marketing plan that's proven to help leverage your strategies for success. Written in a language you can understand, this is your ultimate guide to evidence-based decision-making in your marketing strategy to deliver better customer insights, solutions, and prices. You'll discover: - Customer-based measurements to help you optimize your marketing return-on-investment (ROI).- The power of value-based pricing to improve your profit and avoid margin erosion.- Key success factors in your defined market to close more sales and put your company ahead of the competition.- How to generate relevant customer insights by linking product attributes to benefits to values.- A simple-yet-comprehensive one-page marketing plan for your firm, your brand, and your product.Master every marketing and strategy challenge with a data-informed focus on impact throughout each process with this step-by-step learning journey for reflective executives and entrepreneurs. Get Real Impact Marketing now to align your customer insights with your marketing goals and drive measurable success for your company.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes