días Zig Zag hasta 45% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Saturn Vue 2002-09 (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
384
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
26.9 x 21.1 x 2.3 cm
Peso
0.59 kg.
ISBN13
9781620920251
N° edición
1

Saturn Vue 2002-09 (en Inglés)

J. H. Haynes (Autor) · Haynes Manuals · Tapa Blanda

Saturn Vue 2002-09 (en Inglés) - Haynes, J. H.

Libro Nuevo

$ 57.870

$ 96.450

Ahorras: $ 38.580

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 8 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 22 de Mayo y el Jueves 30 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Saturn Vue 2002-09 (en Inglés)"

Each Haynes manual is written for the do-it-yourselfer and provides step-by-step instructions based on a complete disassembly of the vehicle. This hands-on experience provides the reader with specific and detailed instructions for performing everything from basic maintenance and troubleshooting to a complete engine overhaul. The models and model years covered in this title are as follows: Saturn VUE (2002-2009) Exclusions: Does not include information specific to hybrid models This Haynes automotive repair manual includes 700+ photos and the following chapters: Introduction Chapter 1: Tune-up and routine maintenance Chapter 2: Part A: Four cylinder engine Chapter 2: Part B: 3.0L V6 engine Chapter 2: Part C: 3.5L SOHC V6 engine Chapter 2: Part D: 3.5L OHV V6 engine Chapter 2: Part E: 3.6L DOHC V6 engine Chapter 2: Part F: General engine overhaul procedures Chapter 3: Cooling, heating and air conditioning systems Chapter 4: Fuel and exhaust systems Chapter 5: Engine electrical systems Chapter 6: Emissions and engine control systems Chapter 7: Part A: Manual transaxle Chapter 7: Part B: Automatic transaxle Chapter 7: Part C: transfer case Chapter 8: Clutch and driveline Chapter 9: Brakes Chapter 10: Suspension and steering systems Chapter 11: Body Chapter 12: Chassis electrical system Wiring diagrams

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes