Mes de la Madre hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Selling has Nothing to do With Selling (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2015
Idioma
Inglés
N° páginas
232
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781491759868

Selling has Nothing to do With Selling (en Inglés)

Rick Farrell (Autor) · Iuniverse · Tapa Blanda

Selling has Nothing to do With Selling (en Inglés) - Rick Farrell

Libro Nuevo

$ 29.200

$ 40.560

Ahorras: $ 11.360

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 83 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 14 de Junio y el Miércoles 26 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Selling has Nothing to do With Selling (en Inglés)"

Our whole economy is shifting to the higher end of knowledge workers. This is where the future is and where the premiums will be found in products and careers. Those sales people who know how to leverage their intellectual capital will be the survivors and the winners in this new information economy. Traditional selling strategies impedes knowledge rather than revealing it. Let your customers create the information based on their problems. Their information is far more revealing and important than your information. Your job is not to fill their cup up. Your job is to empty their cup thru your inquiry. Letting the customer's problems drive your sales strategy is far more important than letting your solution drive your sales strategy. You need to get into your customer's business. If they don't trust you enough to allow you to learn about their business, more than likely you will not get their business. This book is a practical guide on how to effectively stop selling and allow your customer to self-reveal, through the quality of your questions, their true intent and motivation. Always keep in mind, that if the customer has no problems you have a very big problem; you have very little to sell other than price. "Rick Farrell's book completely turns the existing model of selling upside down." -Marc Wayshak author of Game Plan Selling. "Thought-provoking and timely!" -Paul Cherry author of Questions That Sell. "Tired of traditional selling results? Then this book is for you!" -Larry Mersereau author of Stand Out.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes