Envío a LUKA en todos los libros que quieras  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Show me the Money! How to Make Money Through Sports Marketing (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2013
Idioma
Inglés
N° páginas
272
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.1 x 15.0 x 1.5 cm
Peso
0.41 kg.
ISBN13
9781472903020
N° edición
1

Show me the Money! How to Make Money Through Sports Marketing (en Inglés)

Esteve Calzada (Autor) · Bloomsbury Publishing PLC · Tapa Blanda

Show me the Money! How to Make Money Through Sports Marketing (en Inglés) - Calzada, Esteve

Libro Nuevo

$ 40.920

$ 56.830

Ahorras: $ 15.910

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 17 de Mayo y el Martes 28 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Show me the Money! How to Make Money Through Sports Marketing (en Inglés)"

* FIFA grossed over 2.3 billion from the 2010 World Cup in South Africa.* The Champions League generates UEFA more than 1 billion in annual revenue.* Sixty-five per cent of all the money spent on players in Ligue 1 in France for the 2012/13 season was spent by just one club - Paris Saint-German.* Real Madrid's revenues increased 7 per cent in 2011/12 to 512 million, the highest in the world of football for the eighth consecutive year. The sums of money that bounce around elite football are staggering. Having revolutionised the sports marketing revenue streams for FC Barcelona, Esteve Calzada understands the numbers like no one before him.How do football clubs make their money? How do clubs become global brands, and their stars recognised throughout the world? Show Me The Money is a fascinating sports marketing handbook that uses football to show how money can be made by clubs, tournaments, federations like FIFA or by individual athletes.Full of real-world examples taken from his experiences at the frontlines, Esteve Calzada details how to get media presence, attract fans and generate revenue through the smart exploitation of facilities, sponsorships, television rights, players' image rights and the management of licensed products. This is a guide to sports marketing, but not a dry textbook. It is essential reading for sports marketers and sports marketing students, but fascinating to anyone interested in sport and the cascades of money in football.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes