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portada Slogan T-Shirts: Cult and Culture (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2013
Idioma
Inglés
N° páginas
176
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
27.4 x 21.8 x 1.3 cm
Peso
0.73 kg.
ISBN
1408157543
ISBN13
9781408157541
N° edición
1

Slogan T-Shirts: Cult and Culture (en Inglés)

Stephanie Talbot (Autor) · A&c Black Visual Arts · Tapa Blanda

Slogan T-Shirts: Cult and Culture (en Inglés) - Talbot, Stephanie

Libro Nuevo

$ 47.560

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  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 22 de Mayo y el Jueves 30 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Slogan T-Shirts: Cult and Culture (en Inglés)"

Informative, illuminating, insightful and erudite, Slogan T-Shirts: Cult and Culture is completely unique. Featuring interviews with a wealth of credible fashion insiders, cultural commentators and creative luminaries, from Holly Johnson (of Frankie Goes to Hollywood) to Katharine Hamnett, it offers a multi-faceted approach to the question of what makes the slogan T-shirt so rich, layered and culturally relevant... because slogans are never simply just words; they are emotive and evocative, suggestive and provocative.Slogan T-Shirts: Cult and Culture explores the vast spectrum of slogan use on T-shirts; its function as a message delivery system; its expression as an artefact of language; and its role as an emblem of political, social, recreational and sartorial trends. The book unfurls as a cultural library of perspectives, nuanced positions and eclectic sources and each interview offers a cultural snapshot within the versatile framework of slogan T-shirt culture. The book also glances into the inner worlds, inside stories and mechanisms of those involved in fashion, design and the production of media. Beautifully designed, visually seductive and packed with influential innovators from the last three decades, every page of this book is a source of inspiration.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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