Envío a LUKA en todos los libros que quieras  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Teachers' Perception of PGDSL Program for Leadership Development in Bale Zone, RobeCity, Ethiopia. An Empirical Research (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
64
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 0.4 cm
Peso
0.10 kg.
ISBN13
9783346003232

Teachers' Perception of PGDSL Program for Leadership Development in Bale Zone, RobeCity, Ethiopia. An Empirical Research (en Inglés)

Asheber Demie (Autor) · Grin Verlag · Tapa Blanda

Teachers' Perception of PGDSL Program for Leadership Development in Bale Zone, RobeCity, Ethiopia. An Empirical Research (en Inglés) - Demie, Asheber

Libro Nuevo

$ 80.360

$ 111.610

Ahorras: $ 31.250

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 21 de Junio y el Martes 02 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teachers' Perception of PGDSL Program for Leadership Development in Bale Zone, RobeCity, Ethiopia. An Empirical Research (en Inglés)"

Academic Paper from the year 2019 in the subject Pedagogy - Job Education, Further Education, language: English, abstract: The purpose of this seminar essay is to investigate teachers perception of the PGDSL (Post Graduate Diploma in School Leadership) program for leadership development in Bale Zone, Robe City, Ethopia in selected primary and secondary schools. Quantitative and Qualitative research approaches using correlation survey research design are used and data was gathered through questionnaires and semi-structured interviews. The participants for this study were selected by simple random sampling and purposive sampling. A total population of 232 teachers and 10 school principals and vice principals was sent questionnaires, from whom the answers of one hundred thirty two (132) selected teachers were used, as well as semi stuctured interviews for ten (10) school principals. The quantitative data was analysed using descriptive statistics (percentage, mean standard deviation) and inferential statistics. Correlations whereas qualitative data was analszed by Major themes and sub themes are described by inductive process. The finding of this study reveals that teachers, overall, positively perceive the PGDSL Program for leadership.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes