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portada The Belief Economy: How to Give a Damn, Stop Selling, and Create Buy-In (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2017
Idioma
Inglés
N° páginas
208
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 1.3 cm
Peso
0.38 kg.
ISBN13
9781619618039

The Belief Economy: How to Give a Damn, Stop Selling, and Create Buy-In (en Inglés)

David Baldwin (Autor) · Lioncrest Publishing · Tapa Dura

The Belief Economy: How to Give a Damn, Stop Selling, and Create Buy-In (en Inglés) - Baldwin, David

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "The Belief Economy: How to Give a Damn, Stop Selling, and Create Buy-In (en Inglés)"

Selling isn't just about simple persuasion anymore. It's about giving a damn and taking a stand. To reach the next generation of customers, your brand has the potential to address people's beliefs, concerns, and solve real-life problems, both big and small. The Belief Economy lays the foundation you'll need to connect powerfully and passionately with growing, socially committed audiences. Over the next four to six decades, Millennials and Gen Zs will control and influence trillions of dollars of our economy per year. The companies they patronize will be those with a strong stated, consistent, authentic stand. The Belief Economy can help you identify, develop, and sell the authentic core values that will transform your brand into a "belief-driven brand" and elevate it above the competition. The age of capitalism with a conscience is now. Here is your essential guide to staying ahead of the curve and gaining a competitive edge--while making a profound and positive impact on our world.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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