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portada The Discipline of Market Leaders: Choose Your Customers, Narrow Your Focus, Dominate Your Market (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
1997
Idioma
Inglés
N° páginas
224
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
20.8 x 13.5 x 1.8 cm
Peso
0.18 kg.
ISBN
0201407191
ISBN13
9780201407198

The Discipline of Market Leaders: Choose Your Customers, Narrow Your Focus, Dominate Your Market (en Inglés)

Michael Treacy (Autor) · Fred Wiersema (Autor) · Basic Books (AZ) · Tapa Blanda

The Discipline of Market Leaders: Choose Your Customers, Narrow Your Focus, Dominate Your Market (en Inglés) - Treacy, Michael ; Wiersema, Fred

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "The Discipline of Market Leaders: Choose Your Customers, Narrow Your Focus, Dominate Your Market (en Inglés)"

The classic bestseller outlining tactics for any business striving to achieve market dominanceWhat does your company do better than anyone else? What unique value do you provide to your customers? How will you increase that value next year? Drawing on in-depth studies and interviews with the top CEOs in the country, renowned business strategists Michael Treacy and Fred Wiersema reveal that successful companies do not attempt to be everything to everyone. Instead, they win customers by mastering one of three "value disciplines" the highest quality products, the lowest prices, or the best customer experiences. From FedEx to Walmart, the companies that relentlessly focused on a single discipline not only thrived but dominated their industries, while once powerful corporations that didn't get the message, from Kodak to IBM, faltered.Presented in disarmingly simple and provocative terms, The Discipline of Market Leaders shows what it takes to become a leader in your market, and stay there, in an ever more sophisticated and demanding world.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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