días Zig Zag hasta 45% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Hospitality and Tourism Industry in China: New Growth, Trends, and Developments (Advances in Hospitality and Tourism) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
382
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781771886529
N° edición
1
Categorías

The Hospitality and Tourism Industry in China: New Growth, Trends, and Developments (Advances in Hospitality and Tourism) (en Inglés)

Edited By Jinlin Zhao (Autor) · Apple Academic Press · Tapa Dura

The Hospitality and Tourism Industry in China: New Growth, Trends, and Developments (Advances in Hospitality and Tourism) (en Inglés) - Edited By Jinlin Zhao

Libro Nuevo

$ 126.400

$ 210.660

Ahorras: $ 84.260

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 03 de Junio y el Lunes 17 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Hospitality and Tourism Industry in China: New Growth, Trends, and Developments (Advances in Hospitality and Tourism) (en Inglés)"

Here is an insightful look into the great changes in the hospitality and tourism industry in China in recent years. The steady growth of the GDP in China, the increasing middle-income population, lifestyle changes of the Chinese people, and fast infrastructure development (speed trains, airports, highways, and seaports, linking many mega cities, mid-level cities, and townships) have all had a significant effect on the Chinese hospitality industry, which is booming in China. With much more money in their pockets, the Chinese are spending more than 60% of their disposable income on food and travel. International food and hotel chains have responded by increasing their presence in China, and in turn, new domestic restaurant and hotel chains have sprung up to compete for the business. With chapters by scholars from various universities in China and the United States, these issues and more are covered in this new volume. Readers will gain a true understanding of the current development of Chinese hospitality and tourism industry.  

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes