Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Impact of Emerging Technologies on Reference Service and Bibliographic Instruction: (Contributions in Librarianship and Information Science) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
1995
Idioma
Inglés
N° páginas
192
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN
0313293651
ISBN13
9780313293658

The Impact of Emerging Technologies on Reference Service and Bibliographic Instruction: (Contributions in Librarianship and Information Science) (en Inglés)

Gary Pitkin (Autor) · Praeger · Tapa Dura

The Impact of Emerging Technologies on Reference Service and Bibliographic Instruction: (Contributions in Librarianship and Information Science) (en Inglés) - Gary Pitkin

Libro Nuevo

$ 116.190

$ 232.370

Ahorras: $ 116.180

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 69 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 05 de Junio y el Lunes 17 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Impact of Emerging Technologies on Reference Service and Bibliographic Instruction: (Contributions in Librarianship and Information Science) (en Inglés)"

Information technologies are having a profound impact on the ways libraries are providing traditional services. This book identifies emerging technologies and assesses their impact on two distinct yet interdependent entities, library service and library education. While other publications identify technologies and speculate on applications, this volume focuses on the impacts of information technology on several aspects of librarianship.The book first delineates emerging technologies and their impact on reference services and bibliographic instruction. It then discusses the resultant restructuring of reference services and the relationship between librarians and patrons. Bibliographic instruction is presented as a new paradigm based on the imperative that no faculty member should teach and no student should graduate without being fully information literate. The work also discusses staffing, organization, and financial support, and the structural and political placement of the library within the parent organization.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes