Compartir
The Perception of Quality: Mapping Product and Service Quality to Consumer Perceptions (en Inglés)
George N. Kenyon
(Autor)
·
Kabir C. Sen
(Autor)
·
Springer
· Tapa Dura
The Perception of Quality: Mapping Product and Service Quality to Consumer Perceptions (en Inglés) - Kenyon, George N. ; Sen, Kabir C.
Libro NuevoOrigen: Reino Unido
*
Envío: 7 a 13 días háb.
$ 265.750$ 159.450
* Costos de importación incluidos en el precio.
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 23 de Diciembre y el
Viernes 03 de Enero.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "The Perception of Quality: Mapping Product and Service Quality to Consumer Perceptions (en Inglés)"
Exploring the concept of quality management from a new point of view, this book presents a holistic model of how consumers judge the quality of products. It links consumer perceptions of quality to the design and delivery of the final product, and presents models and methods for improving the quality of these products and services. It offers readers an improved understanding of how and why the design process must consider how the consumer will perceive a product or service. In order to facilitate the presentation and understanding of these concepts, illustrations and case examples are also provided throughout the book.This book provides an invaluable resource for managers, designers, manufacturers, professional practitioners and academics interested in quality management. It also offers a useful supplementary text for marketing and quality management courses.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.