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portada The Power of Moments (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
240
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780552174459
N° edición
2

The Power of Moments (en Inglés)

Dan Heath (Autor) · Chip Heath (Autor) · Transworld Publishers · Tapa Blanda

The Power of Moments (en Inglés) - Chip Heath

Libro NuevoOrigen: España *
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Reseña del libro "The Power of Moments (en Inglés)"

THE NEW YORK TIMES BESTSELLER'Beautifully written, brilliantly researched' Angela Duckworth, bestselling author of GRIT'The most interesting, immediately actionable book I’ve read in quite a while... If life is a series of moments, the Heath brothers have transformed how I plan to spend mine' Adam Grant, bestselling author of ORIGINALS and OPTION B, with Sheryl Sandberg In this latest New York Times bestseller by the authors of Switch and Made to Stick, Chip and Dan Heath explore why certain brief experiences can jolt, elevate and change us - and how we can learn to create such extraordinary moments in our own life and work.What if a teacher could design a lesson that he knew his students would remember twenty years later? What if a doctor or nurse knew how to orchestrate moments that would bring more comfort to patients? What if you had a better sense of how to create memories that matter for your children? Many of the defining moments in our lives are the result of accident or luck - but why leave our most meaningful, memorable moments to chance when we can create them?In The Power of Moments, Chip and Dan Heath explore the stories of people who have created standout moments, from the owners who transformed an utterly mediocre hotel into one of the best-loved properties in Los Angeles by conjuring moments of magic for guests, to the scrappy team that turned around one of the worst elementary schools in the country by embracing an intervention that lasts less than an hour.Filled with remarkable tales and practical insights, The Power of Moments proves we all have the power to transform ordinary experiences into unforgettable ones.
Dan Heath
  (Autor)
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Chip Heath es profesor de comportamiento organizacional en el Graduate School of Business de la Universidad de Stanford, columnista y conferenciante. Es ingeniero industrial por la Texas A&M University y doctor en Psicología por Stanford. Dan Heath es consultor en Duke Corporate Education, Aspen Institute e investigador en Harvard Business School. Es cofundador en Thinkwell, una compañía innovadora de libros de texto multimedia.
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Chip Heath
  (Autor)
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Heath es profesor emérito de Comportamiento Organizacional de la Fundación Thrive para Jóvenes en la Escuela de Negocios de Posgrado de Stanford. Su investigación examina por qué ciertas ideas —desde leyendas urbanas hasta remedios caseros, desde historias de "Sopa de pollo para el alma" hasta mitos de estrategia empresarial— sobreviven y prosperan en el mercado social de las ideas. Hace unos años, Heath diseñó un curso, ahora una asignatura optativa popular en Stanford, que planteaba la posibilidad de utilizar los principios de las ideas naturalmente pegadizas para diseñar mensajes más eficaces. El material de ese curso, " Cómo hacer que las ideas se peguen" , se ha impartido a cientos de estudiantes, entre ellos gerentes, profesores, líderes de organizaciones sin ánimo de lucro, médicos, periodistas, inversores de capital riesgo, diseñadores de productos y productores cinematográficos.

Heath es coautor (junto con su hermano, Dan) de un libro titulado Made to Stick: Why Some Ideas Survive and Others Die , publicado por Random House en enero de 2007.

Las investigaciones de Heath han aparecido en Organizational Behavior and Human Decision Processes , Quarterly Journal of Economics , Cognitive Psychology , Journal of Consumer Behavior , Strategic Management Journal , Psychological Science y Journal of Risk and Uncertainty . Se han publicado artículos populares sobre su investigación en Scientific American , Financial Times , Washington Post , Business Week , Psychology Today , Vanity Fair , NPR y un programa de televisión de National Geographic.

Heath ha impartido cursos sobre comportamiento organizacional, negociación, estrategia, estrategia internacional y emprendimiento social. Antes de incorporarse a Stanford, impartió clases en la Escuela de Posgrado de Negocios de la Universidad de Chicago y en la Escuela de Negocios Fuqua de la Universidad de Duke. Obtuvo su licenciatura en ingeniería industrial en la Universidad Texas A&M y su doctorado en psicología en Stanford.
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