Regala un libro a papá con hasta 80% dcto.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Quest for Attention: Nonprofit Advocacy in a Social Media age (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
256
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781503605015
N° edición
1

The Quest for Attention: Nonprofit Advocacy in a Social Media age (en Inglés)

Chao Guo; Gregory D. Saxton (Autor) · Stanford Business Books · Tapa Dura

The Quest for Attention: Nonprofit Advocacy in a Social Media age (en Inglés) - Chao Guo; Gregory D. Saxton

Libro Nuevo

$ 222.980

$ 309.690

Ahorras: $ 86.710

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 25 de Junio y el Viernes 05 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Quest for Attention: Nonprofit Advocacy in a Social Media age (en Inglés)"

Today, social media offers an alternative broadcast and communication medium for nonprofit advocacy organizations. At the same time, social media ushers in a "noisy" information era that renders it more difficult for nonprofits to make their voices heard. This book seeks to unpack the prevalence, mechanisms, and ramifications of a new model for nonprofit advocacy in a social media age. The keyword for this new model is attention. Advocacy always starts with attention: when an organization speaks out on a cause, it must ensure that it has an audience and that its voice is heard by that audience; it must ensure that current and potential supporters are paying attention to what it has to say before expecting more tangible outcomes. Yet the organization must also ensure that advocacy does not end with attention: attention should serve as a springboard to something greater. The authors elaborate how attention fits into contemporary organizations' advocacy work and explain the key features of social media that are driving the quest for attention. Developing conceptual models, they explain why some organizations and messages gain attention while others do not. Lastly, the book explores how organizations are weaving together online and offline efforts to deliver strategic advocacy outcomes.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes