Venta Flash hasta 80% dcto y envío a luka en libros seleccionados.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Routledge Companion to Fashion Studies (Routledge Media and Cultural Studies Companions) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
532
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781032069678
N° edición
1

The Routledge Companion to Fashion Studies (Routledge Media and Cultural Studies Companions) (en Inglés)

Eugenia Paulicelli (Editor), Veronica Manlow (Editor), Elizabeth Wissinger (Editor) (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

The Routledge Companion to Fashion Studies (Routledge Media and Cultural Studies Companions) (en Inglés) - Eugenia Paulicelli (Editor), Veronica Manlow (Editor), Elizabeth Wissinger (Editor)

Libro Nuevo

$ 48.520

$ 80.870

Ahorras: $ 32.350

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 06 de Junio y el Jueves 20 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Routledge Companion to Fashion Studies (Routledge Media and Cultural Studies Companions) (en Inglés)"

This collection of original essays interrogates disciplinary boundaries in fashion, gathering fashion studies research across disciplines and from around the globe.Fashion and clothing are part of material and visual culture, cultural memory, and heritage; they contribute to shaping the way people see themselves, interact, and consume. For each of the volume's eight parts, scholars from across the world and a variety of disciplines offer analytical tools for further research. Never neglecting the interconnectedness of disciplines and domains, these original contributions survey specific topics and critically discuss the leading views in their areas. They include discursive and reflective pieces, as well as discussions of original empirical work, and contributors include established leaders in the field, rising stars, and new voices, including practioner and industry voices.This is a comprehensive overview of the field, ideal not only for undergraduate and postgraduate fashion studies students, but also for researchers and students in communication studies, the humanities, gender and critical race studies, social sciences, and fashion design and business.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes