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portada The Rule of Metaphor: The Creation of Meaning in Language (Routledge Classics) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
464
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138128514
N° edición
3

The Rule of Metaphor: The Creation of Meaning in Language (Routledge Classics) (en Inglés)

Paul Ricoeur (Autor) · Routledge · Tapa Dura

The Rule of Metaphor: The Creation of Meaning in Language (Routledge Classics) (en Inglés) - Paul Ricoeur

Libro Físico

$ 148.220

$ 247.030

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "The Rule of Metaphor: The Creation of Meaning in Language (Routledge Classics) (en Inglés)"

Paul Ricoeur is widely regarded as one of the most distinguished philosophers of our time. In The Rule of Metaphor he seeks 'to show how language can extend itself to its very limits, forever discovering new resonances within itself'. Recognizing the fundamental power of language in constructing the world we perceive, it is a fruitful and insightful study of how language affects how we understand the world, and is also an indispensable work for all those seeking to retrieve some kind of meaning in uncertain times.

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El libro está escrito en Inglés.
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