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portada The Science of the Obvious: Education's Repetitive Search for What's Already Known (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2017
Idioma
Inglés
N° páginas
154
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781475838138

The Science of the Obvious: Education's Repetitive Search for What's Already Known (en Inglés)

R. Barker, Ph.d. Bausell (Autor) · Rowman & Littlefield · Tapa Dura

The Science of the Obvious: Education's Repetitive Search for What's Already Known (en Inglés) - R. Barker, Ph.D. Bausell

Libro Nuevo

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Reseña del libro "The Science of the Obvious: Education's Repetitive Search for What's Already Known (en Inglés)"

This book poses and ultimately answers the question of whether the public schools would have been affected if no educational research had been conducted during this century. To answer this question, 12 genres of educational research are evaluated. The genres are accompanied by non-technical, annotated synopses examples of each. A case is made that the science of education as a whole is repetitive, non-cumulative, and is characterized by a circular rather than a linear trajectory.

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El libro está escrito en Inglés.
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