Celebramos la semana del libro hasta 80%  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Washington Manual of Surgery (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
976
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781975201258
N° edición
9

The Washington Manual of Surgery (en Inglés)

Wise Paul (Autor) · Lww · Tapa Blanda

The Washington Manual of Surgery (en Inglés) - Wise Paul

Libro Nuevo

$ 74.180

$ 148.350

Ahorras: $ 74.170

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 4 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 08 de Mayo y el Lunes 13 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Washington Manual of Surgery (en Inglés)"

Focusing on must-know information in the broad spectrum of general surgery, The Washington Manual(R) of Surgery, 9th Edition, provides concise, high-yield content essential for surgical residents, attendings, medical students, and others who provide care for patients with surgical disease. Edited by Drs. Paul E. Wise and Jeffrey A. Blatnik, and written by teams of Washington University residents and faculty, this bestselling manual presents state-of-the-art, comprehensive information in a brief, outline format, along with numerous figures, tables, algorithms, and images throughout. In one convenient, portable resource, you'll find practical coverage of all surgical subspecialties (thoracic, GI, colorectal, cardiac, vascular, breast, trauma, critical care, and more)--all at your fingertips for quick review and reference. Covers the latest advances in surgical technique, instrumentation, and standards of practice Presents information in a succinct, consistent, outline format that conveys the most important diagnostic and management information for a given topic Includes clinical algorithms of disease work-up, diagnosis, and management, as well as completely revised review questions in every chapter Includes key operative steps succinctly enumerated for relevant procedures Features new podcasts created for the eBook created by authors to reinforce chapter content Provides up-to-date references for readers who would like additional information on a particular topic Key Reference boxes provide deeper understanding of impactful trials and publications Written by faculty and residents from the Washington University School of Medicine in St. Louis, one of the world's top surgical training programs ​ The Washington Manual(R) is a registered mark belonging to Washington University in St. Louis to which international legal protection applies. The mark is used in this publication by Wolters Kluwer Health under license from Washington University. Enrich Your eBook Reading Experience Read directly on your preferred device(s), such as computer, tablet, or smartphone. Easily convert to audiobook, powering your content with natural language text-to-speech. Podcasts reinforce important concepts from chapters.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes