Regala un libro a papá con hasta 80% dcto.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Theorizing the Future of Science Education Research (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
196
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.3 cm
Peso
0.46 kg.
ISBN13
9783030240127

Theorizing the Future of Science Education Research (en Inglés)

Prain, Vaughan ; Hand, Brian (Autor) · Springer · Tapa Dura

Theorizing the Future of Science Education Research (en Inglés) - Prain, Vaughan ; Hand, Brian

Libro Nuevo

$ 180.530

$ 250.740

Ahorras: $ 70.210

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 29 de Julio y el Jueves 08 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Theorizing the Future of Science Education Research (en Inglés)"

This book reviews the current state of theoretical accounts of the what and how of science learning in schools. The book starts out by presenting big-picture perspectives on key issues. In these first chapters, it focuses on the range of resources students need to acquire and refine to become successful learners. It examines meaningful learner purposes and processes for doing science, and structural supports to optimize cognitive engagement and success. Subsequent chapters address how particular purposes, resources and experiences can be conceptualized as the basis to understand current practices. They also show how future learning opportunities should be designed, lived and reviewed to promote student engagement/learning. Specific topics include insights from neuro-imaging, actor-network theory, the role of reasoning in claim-making for learning in science, and development of disciplinary literacies, including writing and multi-modal meaning-making. All together the book offers leads to science educators on theoretical perspectives that have yielded valuable insights into science learning. In addition, it proposes new agendas to guide future practices and research in this subject.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes