Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Ultimate Guide to Effective Communication at Work: Build a Successful Career in a Happy Workplace: Including the 9 Strategies to Become a Brilliant. First Anywhere? Family, Career, Life? ) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
58
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781987424621
N° edición
2

Ultimate Guide to Effective Communication at Work: Build a Successful Career in a Happy Workplace: Including the 9 Strategies to Become a Brilliant. First Anywhere? Family, Career, Life? ) (en Inglés)

Elizabeth Caroline (Autor) · Createspace · Tapa Blanda

Ultimate Guide to Effective Communication at Work: Build a Successful Career in a Happy Workplace: Including the 9 Strategies to Become a Brilliant. First Anywhere? Family, Career, Life? ) (en Inglés) - Elizabeth Caroline

Libro Nuevo

$ 15.180

$ 30.350

Ahorras: $ 15.170

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 06 de Junio y el Martes 18 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Ultimate Guide to Effective Communication at Work: Build a Successful Career in a Happy Workplace: Including the 9 Strategies to Become a Brilliant. First Anywhere? Family, Career, Life? ) (en Inglés)"

Would you like to wake up every morning and enjoy going to work? Unlike other books, this guide will provide the simple steps to enhance your communication skills at work leading to reduce office politics, great team work and minimise work stress. Inside you will discover: • The communication techniques to apply in a workplace to attain job satisfaction and happiness • The essential ways to manage difficult boss to enable one to keep the job • How to lead a team using the right communication skills to earn respect from co-workers and accomplish a project successfully • 9 strategies to become a brilliant public speaker to enhance achievement of the desired results • And much, much more! With this handbook, our daily work life will be filled with contentment and enjoyment without having to feel stressed out with bad bosses and colleagues’ gossips unnecessarily. (Bonus gift enclosed inside)

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes