Promos de Junio con hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada World Music Pedagogy, Volume Vii: Teaching World Music in Higher Education: Teaching World Music in Higher Education (Routledge World Music Pedagogy Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367231729

World Music Pedagogy, Volume Vii: Teaching World Music in Higher Education: Teaching World Music in Higher Education (Routledge World Music Pedagogy Series) (en Inglés)

William J. Coppola; David G. Hebert; Patricia Shehan Campbell (Autor) · Routledge Chapman Hall · Tapa Dura

World Music Pedagogy, Volume Vii: Teaching World Music in Higher Education: Teaching World Music in Higher Education (Routledge World Music Pedagogy Series) (en Inglés) - William J. Coppola; David G. Hebert; Patricia Shehan Campbell

Libro Nuevo

$ 187.020

$ 259.750

Ahorras: $ 72.730

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "World Music Pedagogy, Volume Vii: Teaching World Music in Higher Education: Teaching World Music in Higher Education (Routledge World Music Pedagogy Series) (en Inglés)"

World Music Pedagogy, Volume VII: Teaching World Music in Higher Education addresses a pedagogical pathway of varied strategies for teaching world music in higher education, offering concrete means for diversifying undergraduate studies through world music culture courses. While the first six volumes in this series have detailed theoretical and applied principles of World Music Pedagogy within K-12 public schools and broader communities, this seventh volume is chiefly concerned with infusing culture-rich musical experiences through world music courses at the tertiary level, presenting a compelling argument for the growing need for such perspectives and approaches.These chapters include discussions of the logical trajectories of the framework into world music courses, through which the authors seek to challenge the status quo of lecture-only academic courses in some college and university music programs. Unique to this series, each of these chapters illustrates practical procedures for incorporating the WMP framework into sample classes. However, this volume (like the rest of the series) is not a prescriptive "recipe book" of lesson plans. Rather, it seeks to enrich the conversation surrounding cultural diversity in music through philosophically-rooted, social justice-conscious, and practice-oriented perspectives.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes