menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada world yearbook of education 2009: childhood studies and the impact of globalization: policies and practices at global and local levels (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2012
Idioma
Inglés
N° páginas
350
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.9 cm
Peso
0.49 kg.
ISBN
0415505348
ISBN13
9780415505345
Categorías

world yearbook of education 2009: childhood studies and the impact of globalization: policies and practices at global and local levels (en Inglés)

Marilyn Fleer (Ilustrado por) · Jonathan Tudge (Ilustrado por) · Mariane Hedegaard (Ilustrado por) · Routledge · Tapa Blanda

world yearbook of education 2009: childhood studies and the impact of globalization: policies and practices at global and local levels (en Inglés) - Fleer, Marilyn ; Hedegaard, Mariane ; Tudge, Jonathan

Libro Físico

$ 66.360

$ 120.660

Ahorras: $ 54.300

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 10 de Julio y el Lunes 22 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "world yearbook of education 2009: childhood studies and the impact of globalization: policies and practices at global and local levels (en Inglés)"

The World Yearbook of Education 2009 volume: Childhood Studies and the Impact of Globalization examines the concept of 'childhood' and 'childhood development and learning' from educational, sociological and psychological perspectives. This contributed volume seeks to explicitly provide a series of windows into the construction of childhood around the world, as a means to conceptualizing and more sharply defining the emerging field of global and local childhood studies. At the global level there has been an increasing discontent with how children have been reified and measured. Prevailing Eurocentric and North-American notions of 'childhood' and 'development' across the North-South boundaries show vast differences in how 'childhood' is constructed and how 'development' is theorized.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes