Un libro para cada mamá hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Writing Skills for Business: How to Communicate Clearly to get Your Message Across (Business Essentials) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2022
Idioma
Inglés
N° páginas
96
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
17.8 x 11.4 x 0.7 cm
Peso
0.06 kg.
ISBN13
9781399402132

Writing Skills for Business: How to Communicate Clearly to get Your Message Across (Business Essentials) (en Inglés)

Publishing, Bloomsbury (Autor) · Bloomsbury Business · Tapa Blanda

Writing Skills for Business: How to Communicate Clearly to get Your Message Across (Business Essentials) (en Inglés) - Publishing, Bloomsbury

Libro Nuevo

$ 17.780

$ 29.630

Ahorras: $ 11.850

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 5 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 21 de Mayo y el Miércoles 29 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Writing Skills for Business: How to Communicate Clearly to get Your Message Across (Business Essentials) (en Inglés)"

Everything you need to know about writing for business - from working out the message you want to send, to understanding your audience. As everyone adjusts to hybrid and remote ways of working with others around the world, and we develop more ways of communicating, how you can use words to engage, inform, persuade, or sell to others is increasingly important. And writing clear, error-free content that is appropriate for its intended purpose is something that anyone can learn to do. Writing Skills for Business is packed full of quick tips and nuggets of advice on how to communicate better in your writing. From choosing the most relevant type of communication, to understanding the needs of your intended audience, and selecting the right layout and the most persuasive tone and style, this new guide will help you produce the most effective communications - whether that's internal reports, business plans, day-to-day emails and team briefings, social media posts or slideshow presentations. Practical, easy to read and jargon-free, the book contains step-by-step guidance and action points, top tips to bear in mind for the future, common mistakes and advice on how to avoid them, summaries of key points, and some resources links for those looking to improve their writing skills even further.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes