Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Measure What Matters: Online Tools for Understanding Customers, Social Media, Engagement, and key Relationships (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2011
Idioma
Inglés
N° páginas
272
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.1 x 16.0 x 2.3 cm
Peso
0.45 kg.
ISBN13
9780470920107
N° edición
1

Measure What Matters: Online Tools for Understanding Customers, Social Media, Engagement, and key Relationships (en Inglés)

Katie Delahaye Paine (Autor) · Wiley · Tapa Dura

Measure What Matters: Online Tools for Understanding Customers, Social Media, Engagement, and key Relationships (en Inglés) - Delahaye Paine, Katie

Libro Nuevo

$ 23.850

$ 47.690

Ahorras: $ 23.840

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 04 de Junio y el Viernes 14 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Measure What Matters: Online Tools for Understanding Customers, Social Media, Engagement, and key Relationships (en Inglés)"

In an online and social media world, measurement is the key to success If you can measure your key business relationships, you can improve them. Even though relationships are "fuzzy and intangible," they can be measured and managed-with powerful results. Measure What Matters explains simple, step-by-step procedures for measuring customers, social media reputation, influence and authority, the media, and other key constituencies. Based on hundreds of case studies about how organizations have used measurement to improve their reputations, strengthen their bottom lines, and improve efficiencies all around Learn how to collect the data that will help you better understand your competition, do strategic planning, understand key strengths and weaknesses, and better respond to customer preferences Author runs a successful blog and serves as a measurement consultant to companies such as Facebook, Southwest Airlines, Raytheon, and Allstate Don't draw conclusions or make key decisions based on guesswork. Instead, Measure What Matters and the difference will show in the most important measure: your bottom line.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes