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portada Relationship Management in Banking: Principles and Practice (Chartered Banker Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
400
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 2.8 cm
Peso
0.56 kg.
ISBN13
9780749482831
N° edición
1

Relationship Management in Banking: Principles and Practice (Chartered Banker Series) (en Inglés)

Steve Goulding (Autor) · Richard Abley (Autor) · Kogan Page · Tapa Blanda

Relationship Management in Banking: Principles and Practice (Chartered Banker Series) (en Inglés) - Goulding, Steve ; Abley, Richard

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Relationship Management in Banking: Principles and Practice (Chartered Banker Series) (en Inglés)"

Endorsed by the Chartered Banker Institute as core reading for the Personal & Private Banking and Commercial Lending modules, Relationship Management in Banking supports and develops the need to be able to manage key customer relationships. The text considers the nature of commercial relationships and help the reader synthesise complex factors in order to develop a robust relationship management methodology. It will draw from bona fide case studies and examples that can demonstrate key relationship management concepts as well as bring learning to life and share examples of customers, good and bad, from a range of different sectors. Through case studies and providing online updates to regulations, Relationship Management in Banking considers how to critically analyze approaches to relationship management used for a variety of banking customer types and examine the impact of legislation, regulation, governance and technology on banking relationship management and customer acquisition and retention. Online supporting resources include a glossary and updates to regulation.

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Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
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El libro está escrito en Inglés.
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La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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