Celebramos la semana del libro hasta 80%  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Compass and the Nail: How the Patagonia Model of Loyalty can Save Your Business, and Might Just Save the Planet (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
280
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.3 x 14.0 x 2.5 cm
Peso
0.27 kg.
ISBN13
9781947856615

The Compass and the Nail: How the Patagonia Model of Loyalty can Save Your Business, and Might Just Save the Planet (en Inglés)

Craig Wilson (Autor) · Rare Bird Books, a Vireo Book · Tapa Blanda

The Compass and the Nail: How the Patagonia Model of Loyalty can Save Your Business, and Might Just Save the Planet (en Inglés) - Wilson, Craig

Libro Nuevo

$ 22.280

$ 37.130

Ahorras: $ 14.850

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 40 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 13 de Mayo y el Miércoles 22 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Compass and the Nail: How the Patagonia Model of Loyalty can Save Your Business, and Might Just Save the Planet (en Inglés)"

Winner of the 800-CEO-READS Best Marketing Book of 2015 Why do some companies create such strong affection for their brands that their customers are compelled to become active brand champions? Is there a secret? The Compass and the Nail presents an unconventional perspective of how particular organizations create rabid fan bases, in turn making them more successful and more profitable. Written by Patagonia's former lead strategist for consumer marketing, and advisor to such iconic brands as Seventh Generation and Burton Snowboards, Craig Wilson outlines game-changing insights for providers of any product or service who desire fiercely loyal behavior. Wilson's narrative is one of cultural empathy and thought disruption critical to the new global economy. It is a practical model that defines how companies, governments, and institutions relate to their end users. By illuminating the phenomenon of "following," and how it can be methodically applied to a larger context, this book demonstrates how those relationships can be refashioned to optimize human interactive experience. It challenges us to use our economic powers for good to design the new Responsible Economy in an effort to save the planet. If companies realize consumers "don't buy what you do, they buy why you do it," Wilson shows us how.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes